ЧЗВ

Често задавани въпроси:

1. Какво е Фавикон?
Думичката Фавикон /Favicon/ е съкращение от английските думички Favorite Icon, което означава любима икона. Това е малката картинка, която се появява в лентата за търсене на браузера ви точно до името на сайта.

2. Колко струва един сайт?
Общо взето отговора изглежда така: „Колкото струва една кола, ама без последната нула”
Цената на сайта зависи от претенциите, които имате и парите, които сте решили да инвестира в Интернет маркетинг и реклама. И за да не сте съвсем разочаровани, че това е въпрос за цени, а няма такива – ето малко цени на сайтове по предварително изготвени шаблони. По-евтини са, стават бързо, можем да сменим цветовете и картинките разбира се. Към Каталога

3. Какво е Хостинг?
Уеб хостинг (от английски: web hosting – означава уеб или мрежово съхранение) е услуга, която предоставя на физически лица и организации хостинг (съдържане върху сървъри) на уеб страници и друг вид информация: данни, файлове, изображения, видео и пр. На практика най-точно се представя като срочен абонамент за ресурсите на един или няколко компютъра, които имат директен и висококачествен достъп към Интернет. Най-простичко казано мястото където ви стои сайта.

4. Какво е Домейн?
Това е уникално име(domain name), което сочи към дадена Интернет страница. Названието произхожда от английската дума domain – област, територия, сфера, обсег. В Интернет не могат да съществуват два напълно еднакви домейна (имена на уеб сайтове). Например www.favicon.bg – favicon.bg e домейна. Плаща се годишна такса и благодарение на него потребителите имат достъп до вашия уеб сайт. Съществуват много домейн области, като най-разпространените и използваните са .com (комерсиален), .org (организация), .net (мрежа), .eu (Европейски Съюз), както и .bg (България), които обаче са значително по-скъпи и свързани с изискване за предоставяне на допълнителна документация от ваша страна. Друг много важен въпрос е какво име да изберем.

5. Какво е SEO?
Оптимизация за търсачки (search engine optimization, SEO) е процесът на подобряване видимостта на уеб сайт в търсачките през натурални или неплатени резултати, който включва оптимизация на HTML кода, структурата и текстовете на web сайта. Рекламирането на сайта и увеличаването на вътрешните и/или обратните връзки е още една от стратегиите за SEO оптимизация. Фактически, колкото по-рано (или по-напред в страницата) и по-често се появява един сайт в резултатите, толкова повече посетители е вероятно да му генерира търсачката. Така сайтът получава присъствие в Интернет пространството. Оптимизацията може да включва различни аспекти за търсене като търсене в определена сфера или регион, както и търсене на картинки, видео или новини. Като Интернет Маркетингова Стратегия, оптимизацията за търсачки изследва как работят търсачките и какво търсят хората.

6. Какво е маркетинг на социални мрежи (SMM)?
Маркетинг на социални мрежи или Social media marketing (SMM) е форма на интернет маркетинг, която използва социалните мрежи като маркетингов и рекламен инструмент. Целта на SMM е да създава съдържание, което потребителите да харесват и споделят в тяхните социални профили, което да помогне на дадена компания, продукт или услуга да увеличи популяризирането на марката си и да разшири достига си до повече клиенти. Както оптимизацията за търсачки – (SEO), SMM помага на компанийте да получат директна обратна връзка от клиенти (и потенциални клиенти), като в същото време компанията изглежда по-представителна. Интерактивните опции на социалните мрежи дават възможност на потребителите да задават въпроси или да се оплакват и по този начин да почувстват, че са чути. Този аспект на SMM се нарича социално управление на взаимоотношенията с клиенти (социален CRM). SMM все повече зачестява с увеличаващата се популярност на сайтове като Twitter, Facebook, Myspace, LinkedIn, и YouTube. В отговор на тази популярност Федералната търговска комисия (FTC) е актуализирала правила за включване на SMM. Ако една компания или рекламна агенция осигурява блогъри (потребители) или други онлайн коментари отностно безплатни продукти или други стимули за генериране на положителен отзвук за даден продукт/услуга, то онлайн коментарите ще бъдат третирани като законни потвърждения. Както блогърите, така и дружествата ще бъдат държани отговорни за гарантиране, че стимулите са ясно и видно разкрити и обосновани, и че мнението на потребителите не съдържа заблуждаващи или необосновани твърдения или други в съответствие с правилата на Федералната търговска комисия относно нелоялни или подвеждащи реклами.

7. Какво е SEM?
Search Engine Marketing, и показва планиране и оптимизиране на различни стратегии, често взаимно допълващи се, с цел да се преследват цели, но не само, като например: индексиране в търсачките, насочен трафик към една или повече уеб-страници.

8. Какво е SMO?
Social Media Optimization – Един от ключовите компоненти в маркетинга на социални мрежи е оптимизацията за социалните мрежи, SMO e стратегия за привличане на нови и уникални посетители към Вашия уеб сайт. SMO може да се прави по два начина: чрез добавяне на социални бутони (like, share, +1, tweet) в съдържанието, или промотиране на дейност в социалните мрежи чрез обновяване на статуси, туитвания или блог постове.

9. Какво е РЕСПОНСИВ /АДАПТИВЕН/ дизайн?

Дизайн, при който елементите се променят визуално и се пренареждат според екрана и резолюцията на устройството, където се зарежда уеб-сайтът. Това осигурява максимално използване на екрана и удобство за потребителя. С респонсив дизайн сайтът Ви е оптимизиран за различните устройства – десктоп, лаптоп, таблет или смартфон. Според новите изисквания на Google, сайтовете трябва да имат респонсив дизайн /или мобилна версия/ за да се класират на по-добре позиции при търсене.

Ако вече се чувствате объркани просто ни се обадете да си уговорите среща с нас. Можем да седнем да поговорим на човешки и да разберете за какво точно става дума.